El portal de los estudios de comunicación desde 2001

Edición en español

Edició en català Edição en português

Novedades editoriales

Scholarly Communication. What Everyone Needs to Know

Autor: ANDERSON, Rick

Editorial: Oxford University Press

Categoría: Sociología de la comunicación

Enlace: https://global.oup.com/academic/product/scholarly-communication-9780190639457?lang=en&cc=es

 

 

Easy-to-understand summaries of complex and difficult issues in scholarly communication
Fair-minded analysis of controversial problems
Discusses the complementary roles of libraries, publishers, authors, etc
Addresses differing needs and perspectives of scientific and humanistic disciplines




También te puede interesar...

  El sexo de la noticia. Reflexiones sobre el género en la información y recomendaciones de estilo
ALTÉS RUFIAS, Elvira; GALLEGO AYALA, Joana; BACH ARÚS, Marta; PLUJÀ CALDERÓN, Marta; PUIG MOLLET, Montserrat

El sexo de la noticia Reflexiones sobre el género en la información y recomendaciones de estilo Elvira Altés Rufias, Joana Gallego Ayala, Marta Bach Arús, Marta Plujà Calderón, Montserrat [...]

  Arte e narrativas emergentes
NGELUCI, Alan; GOSCIOLA, Vicente; MARTIN VIOLA, Natalia; SARZI, Regilene

A construção do conhecimento ocorre quando este circula, chega aos olhos dos outros. Mas, para que isso aconteça, é preciso ajustar-se às realidades presentes no ecossistema midiático e aos [...]

  Reality TV and Queer Identities. Sexuality, Authenticity, Celebrity
LOVELOCK, Michael

This book examines queer visibility in reality television, which is arguably the most prolific space of gay, lesbian, transgender and otherwise queer media representation. It explores almost two [...]